ANASAYFA / TEKNİK KONULAR / Hata kodları

E18-4 , Geçici yayın problemi.

Bu hatanın aşağıdaki bir veya birden fazla nedeni olabilir.

1- Yurtdışına kapalı içerikler / kanallar (Premier Lig, Bundesliga Ligi vb.) yurtdışı aboneler tarafından izlenmeye çalışılınca,

2- Üyelik dâhilinde olmayan bir kanal izlenmeye çalışılınca,

3- Geçici şifreleme sorunu yaşandığında,

4- HD kanal izleme aboneliği olmayan üyelerde HD kanallar izlemeya çalışılınca,

5- Mobil Süper Lig paketi olup Cep / Tablet / PC üzerinden beIN SPORTS kanalını izleyen üyelerin kutusundaki beIN SPORTS kanalında, bu hata görülebilir. 



ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

  • Çözüm 1
    Taraftar kanallarında "204. 205. 206. 207 nolu kanallarda" problem yaşıyorsanız hata alınan kanal üzerindeyken çözüm sinyali gönderilmelidir. Çözüm sinyali için tıklayınız. Çözüm sinyali gönderildikten sonra birkaç saniye bekleyiniz. Ardından kanal değiştirip tekrar kontrol ediniz. Yukarıdaki durum yok ise sonraki adıma geçiniz.
  • Çözüm 2
    Sadece HD kanallarda (Örn:22-Show TV HD, 24-Kanal D HD, 25- ATV HD vb.) problem yaşanıyor ise hata alınan kanal üzerindeyken çözüm sinyali gönderilmelidir. Çözüm sinyali için tıklayınız. Çözüm sinyali gönderildikten sonra birkaç saniye bekleyiniz. Ardından Digiturk kumandanız ile MENÜ(OPTS)/Kurulum/Kolay Kurulum menüsüne girerek kanal kurulumu yapınız. Yukarıdaki durum yok ise sonraki adıma geçiniz.
  • Çözüm 3
    Sadece beIN SPORTS kanallarında problem yaşanıyor ise Mobil Süper Lig paketii aboneliğinizden dolayı aynı anda Cep / Tablet / PC üzerinden yayın izliyor olabilirsiniz. Kutu üzerinden yayın izlemeye devam etmek istiyorsanız Cep/Tablet/PC üzerinden TV'ye dön seçeneğini seçmeniz gerekmektedir.
    Mobil Süper Lig paketi aboneliğiniz yok ise yurt dışından kapalı içerikleri izliyor olabilirsiniz.
    Yukarıdaki durumlar yok ise sonraki adıma geçiniz.

  • Çözüm 4
    Üyelik paketiniz dahilindeki kanalları veya ödenmemiş faturanız olup olmadığını öğrenmek için online işlemlere buradan ulaşarak işlem yapabilirsiniz.
  • Çözüm 5
    Tüm işlemler yapılmasına rağmen sorun hala çözülmedi ise  0212 473 7373 Digiturk Müşteri Hizmetlerine ulaşarak teknik destek talep ediniz.