ANASAYFA / TEKNİK KONULAR / Yayın ve Sinyal Problemleri

"Sinyal seviyesinde azalma var" sorunu.

ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

  • Çözüm 1
    Ekranda "sinyal seviyesinde azalma var" mesajıyla karşılaşırsanız sorunu gidermek için öncelikle Digiturk uydu alıcınızın arkasında takılı olan beyaz anten kablo bağlantısını kontrol ediniz.

    Eğer bağlantıyla ilgili herhangi bir olumsuzluk görünmüyorsa ikinci adımda "KOLAY KURULUM" yapınız. Aşağıdaki adımları izleyerek Kolay Kurulum işlemini gerçekleştirebilirsiniz:

    • Kumandanızın "MENÜ" ya da "OPTS" tuşuna basın, yön tuşlarıyla "KURULUM" menüsüne gelip "OK" tuşuna basın, yön tuşlarıyla "KOLAY KURULUM" menüsüne gelip "OK" tuşuna basın, (Eksik kanal veya sinyal sorunu yaşamamak adına Çanak anten yönünüze göre Eutelsat veya Turksat kurulumu yapmanız gerekmektedir) 
    • Ekranda kanalların kurulduğunu göreceksiniz. Kanallar kurulurken bekleyin.
    • Ekranda "Kurulum için OK tuşuna basınız" yazısını gördüğünüzde "OK" tuşuna basın, kanal kurulumu tamamlanınca "ÇIKIŞ" ya da "BACK" tuşuna arka arkaya basarak tüm menülerden çıkın. 
    • Menü/Kurulum ile ilerlediğiniz ekranda "GELİŞMİŞ KURULUM" tuşuna basarak sinyal seviyesinin % kaç olduğunu görebilirsiniz. Eğer bu oran %0 ise anteniniz zarar görmüş olabilir.

     

    Kolay kurulum işlemleri sonrası yayın probleminiz çözülmedi ise ; Yayın probleminiz çözülene kadar beIN CONNECT'i cepten, tabletten ve webden ücretsiz izleyebilirsiniz. Uygulamayı indirmek için: http://dgtrk.lu/6tve


    Tüm bu işlemler sonrasında sorun çözülmediyse Digiturk Müşteri Hizmetlerinden ya da Digiturk Yetkili Servislerinden yardım alabilirsiniz.
    Digiturk Yetkili Servis bilgilerinize ulaşmak için tıklayınız.

    HATIRLATMA: Bulunduğunuz bölgede yoğun hava muhalefeti yaşanıyorsa sinyalle ilgili geçici ya da kısa süreli olumsuzlukların yaşanması normaldir.

    HATIRLATMA: Yukarıda aktarılan özellikler ve menü yönlendirmeleri kullanmakta olduğunuz Digiturk uydu alıcı, kumanda ya da televizyonun tipine göre değişiklik gösterebilmektedir.