Ana içeriğe geç

Üyeliğinizi İptal Ettirmek İstediğiniz için Üzgünüz...

Sıkça Sorulan Sorular

  • Digiturk üyeliği nasıl iptal edilir ?

    İmzalı Başvuru formu (başvuru formu için tıklayınız )


    Form ve nüfus cüzdanı fotokopisi teslim edilir   Başvuru talebinde bulunulur   24 saat içinde başvurunun yapıldığına dair teyit alınır   7 günlük fesih süreci başlar   İptal işlemi gerçekleştirilir   Cihazlar teslim edilir.


  • İptal başvurumu hangi kanallar üzerinden yapabilirim ?

    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun düzenlemeleri gereği, iptal taleplerinizi yazılı olarak ya da E-devlet kapısı üzerinden aşağıdaki yöntemlerle iletmeniz gerekmektedir.

     

    ·    İptal Başvuru Formunu  doldurup  (0212) 473 99 99 'a  faks gönderebilirsiniz.

    ·    E-Devlet Kapısından  (www.turkiye.gov.tr) , güvenli elektronik imza (E-imza), Kimlik Kartı ile veya E-devlet kapısına internet bankacılığı/mobil bankacılık üzerinden giriş yapmanız halinde
    İptal Başvuru Formunu doldurup sayfadaki ilgili alana yükleyerek başvuru yapabilirsiniz.

    ·    Size en yakın Digiturk Yetkili Teknik Servislerine gidebilirsiniz. 
        En yakın teknik servis için tıklayınız.

    ·    İptal başvuru formunu doldurarak adresimize posta yolu ile gönderebilirsiniz.



  • Mektup gönderebileceğim adresiniz nedir ?
    Adres bilgileri:

    Krea İçerik Hizmetleri ve
    Prodüksiyon Anonim Şirketi
    Abbasağa Mah. Sungurlar İş Hanı
    No: 45 Kat: 1-2-3  Beşiktaş 34353 İstanbul


  • İptal işlemi için gerekli belgeler nelerdir ?

    •    Nüfus cüzdanınızın arkalı önlü fotokopisi

    •    İptal başvuru formu
    •    İmzanız
    •    Size ulaşılabilecek bir cep telefonu numarası
    •    Neden iptal etmek istediğiniz
    •    İptalini istediğiniz üyeliğinizin numarası ya da dijital kart numarası


  • Dilekçe tarafınıza ulaştıktan ne kadar zaman sonra iptal işlemi gerçekleştirilir ?

    Yazılı talebinizin bize ulaşmasını takiben 7. gün yayınlarınız kesilecek olup üyelik iptal işleminiz gerçekleştirilecektir. Takip eden 24 saat içerisinde SMS ile iptal talebinizin alındığı bilgisi sizinle paylaşılır. İptal talebinizi verdikten sonra 24 saat içinde bu SMS'i almadığınız takdirde talebiniz bize ulaşmamıştır ve talebinizi yinelemeniz gerekmektedir. Bu durumun tekrar etmesi halinde Digiturk Müşteri Hizmetlerini (0212) 473 73 73 arayarak yardım alabilirsiniz.


  • Başvuru yaptığım dönemin faturasını ödedim. Ödemiş olduğum dönem için yayın almak istiyorum, başvurumu sonraki fatura dönemine öteleyebilir miyim ?

    Evet. Fatura kesim tarihiniz her ayın 3‘ü olduğundan, içinde bulunduğunuz fatura dönemine ilişkin ücretler zaten tarafınıza faturalandırılmış olup, ayın 3‘üne kadar yayınınızı ek fatura çıkmadan izlemeye devam edebilirsiniz. Eğer ki, başvuru yaptığınız tarihte ayın 3’üne 7 günden az bir süre kaldıysa veya kredi kartıyla taksitli / tek çekimde, ya da yıllık ödeme yaptıysanız, iptal işlemi ayın 3 ‘ünde değil, başvuru yaptığınız günden itibaren 7. günde gerçekleşir.


  • Dilekçe tarafınıza ulaştıktan sonra ki 7 günlük süre boyunca faturalandırma devam eder mi ve yayın almaya devam eder miyim ?

    Yazılı olarak resmi başvurunuzu yaptıktan sonra faturalandırma durdururlur, fakat 7 günlük süre boyunca yayın almaya devam edersiniz.


  • Üyeliğimin iptali sonrasında iade etmem gereken cihazlar nelerdir ?

    Üyeliğinizin iptali sonrasında mülkiyeti Digitürk A.Ş.’ye ait kumanda, HDMI kablosu (varsa), scart kablosu (varsa), adaptör (varsa), elektrik kablosu (varsa) ekipmanlarının iadesi ve varsa üyeliğinize ait son faturanın ödenmesi gerekmektedir. Ekipman teslimi için ilgili yetkili servislerin bilgilerini özellikle incelemenizi öneririz. En yakın teknik servis servis için tıklayınız