Ana içeriğe geç

E16-4 , Üyeliğiniz bu kanalın bulunduğu paketi kapsamamaktadır.

Bu hatanın aşağıdaki gibi bir veya birden fazla nedeni olabilir.
1- Üyelik dâhilinde olmayan bir kanal izlenmeye çalışılınca,
2- Yeni ödenmiş veya ödenmemiş fatura olması durumlarında, 
3- Taraftar paketi abonesi iseniz ve hatalı kanaldan içerik/maç izlemeye çalışıyorsanız, 
4- Kutu / kart uzun süre kullanılmamışsa, 
5- Turksat’tan yayın izleyen üyeler ilgili kanalı uzun süre hiç seyretmemişse,
6- İlgili kanala / pakete yeni üyelik yapıldıysa,
bu hata görülebilir.

ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

  • Çözüm 1
    Üyelik paketiniz dahilindeki kanalları veya ödenmemiş faturanız olup olmadığını öğrenmek için online işlemlere buradan ulaşarak işlem yapabilirsiniz. 
  • Çözüm 2
    Taraftar paketi üyesi iseniz Taraftar maçlarını 77 ya da 78 nolu kanallardan değil 204 ve 205 nolu kanallardan izleyebilirsiniz.
  • Çözüm 3
    Hata alınan kanal üyeliğinizdeki paketlerde yer alıyor ise hata alınan kanal üzerinde kanal değiştirmeden en az 15 dakika bekleyiniz ya da hızlı çözüm için Çözüm 3 adımına geçiniz. Türksat uydusu üzerinden yayın izleyen Süper Lig üyesiyseniz, izleyeceğiniz maç veya programın hangi kanaldan yayınlandığını kontrol etmeli ve en az 15 dakika önce hata alınan kanalın üzerinde kanal değiştirmeden beklemeniz gerekmektedir. Ardından yayınlarınız açılacaktır. 
  • Çözüm 4
    Hata alınan kanal üzerindeyken çözüm sinyali gönderilmelidir. Çözüm sinyali için tıklayınız. Çözüm sinyalini SMS ile almak için E164 yazıp 3555’e SMS gönderiniz. Çözüm sinyali gönderildikten sonra birkaç saniye bekleyiniz. Ardından kanal değiştirip tekrar kontrol ediniz.
  • Çözüm 5
    Tüm işlemler yapılmasına rağmen sorun hala çözülmedi ise  0212 473 7373 Digiturk Müşteri Hizmetlerine ulaşarak teknik destek talep ediniz.