Ana içeriğe geç

E18-4 , Geçici yayın problemi.

Bu hatanın aşağıdaki bir veya birden fazla nedeni olabilir.

1- Süper Lig canlı maç yayınları esnasında, bu maçları Cep / Tablet / PC üzerinden izleyen üyelerin kutusunda beIN SPORTS veya Taraftar kanallarında bu hata görülebilir. 

2- Yurtdışına kapalı içerikler / kanallar (Premier Lig, Bundesliga Ligi vb.) yurtdışı aboneler tarafından izlenmeye çalışılınca,

3- 4K kanalda veya üyelik dâhilinde olmayan bir kanal izlenmeye çalışılınca,

4- Geçici şifreleme sorunu yaşandığında,



ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

  • Çözüm 1
    Öncelikle hata alınan kanala zaplama yapılmalıdır. Ardından hata alınan kanal üzerindeyken çözüm sinyali gönderilmelidir. Çözüm sinyali için tıklayınız. Çözüm sinyali gönderildikten sonra birkaç saniye bekleyiniz. Ardından kanal değiştirip tekrar kontrol ediniz. Yukarıdaki durum yok ise sonraki adıma geçiniz.
  • Çözüm 2
    Sadece beIN SPORTS veya Taraftar kanallarında problem yaşanıyor ise aynı anda hem kutu üzerinden hem de Cep / Tablet / PC üzerinden yayın izliyor olabilirsiniz. Kutu üzerinden yayın izlemeye devam etmek istiyorsanız öncelikle kutuda hata aldığınız kanala zaplama yapmalısınız. Ardından kanal üzerindeyken Cep/Tablet/PC üzerinden TV'ye dön seçeneğini seçmeniz gerekmektedir. Mobil Süper Lig paketi aboneliğiniz yok ise yurt dışından kapalı içerikleri izliyor olabilirsiniz. Yukarıdaki durumlar yok ise sonraki adıma geçiniz.

  • Çözüm 3
    Üyelik paketiniz dahilindeki kanalları veya ödenmemiş faturanız olup olmadığını öğrenmek için online işlemlere buradan ulaşarak işlem yapabilirsiniz.
  • Çözüm 4
    Tüm işlemler yapılmasına rağmen sorun hala çözülmedi ise  0212 473 7373 Digiturk Müşteri Hizmetlerine ulaşarak teknik destek talep ediniz.