Ana içeriğe geç

E19-4 , Üyeliğiniz bu kanalın bulunduğu paketi kapsamamaktadır.

Kutu ve/veya kartın uzun süre kullanılmadığı durumlarda (minimum 45 gün) geçici olarak görülebilen bir hatadır. Hatayı sık yaşamamak için kutuyu kullanmadığınız zamanlarda Standby konumunda bırakınız.

ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

  • Çözüm 1
    Hata alınan kanalın üzerindeyken çözüm sinyali gönderilmelidir. Çözüm sinyali için tıklayınız. Çözüm sinyalini SMS ile almak için E194 yazıp 3555’e SMS gönderiniz. Çözüm sinyali gönderildikten sonra birkaç saniye bekleyiniz. Ardından kanal değiştirip tekrar kontrol ediniz.
  • Çözüm 2
    Sorun devam ediyor ise Digiturk kumandanız ile MENÜ(OPTS)/Kurulum/Kolay Kurulum menüsüne girerek kanal kurulumu yapınız. 
  • Çözüm 3
    Yayın açılmadıysa tekrar kutunun fişini çıkarıp takınız ve kısa bir süre bekleyiniz.
  • Çözüm 4
    Tüm işlemler yapılmasına rağmen sorun hala çözülmedi ise  0212 473 7373 Digiturk Müşteri Hizmetlerine ulaşarak teknik destek talep ediniz.