Ana içeriğe geç

Üyeliğinizi İptal Ettirmek İstediğiniz için Üzgünüz...

Sıkça Sorulan Sorular

  • Digiturk üyeliği nasıl iptal edilir ?

    İmzalı Başvuru formu (başvuru formu için tıklayınız

    Başvuru talebinde bulunulur  › 24 saat içinde başvurunun yapıldığına dair teyit alınır  › 7 günlük fesih süreci başlar  › İptal işlemi gerçekleştirilir  › Cihazlar teslim edilir.


    Deprem bölgesinde yaşayan üyelerimiz; Ülke olarak bir felaketi yaşadığımız şu günlerde bizde sizin yanınızdayız. Hasar tespit belgenizi aldığınız zaman bize iletebilirsiniz. (Herhangi bir süre/zaman olmaksızın. Bu belgeyi bize iletmek için almanıza gerek yok, zaten tüm işlemleriniz için bu belgeye ihtiyacınız olacak) Bize ilettiğiniz zaman hem ekipman bedelinizi hem de çıkmış olan faturalarınızın tamamını iptal edeceğimizden endişeniz olmasın. Çok geçmiş olsun.






  • İptal başvurumu hangi kanallar üzerinden yapabilirim ?

    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun düzenlemeleri gereği, iptal taleplerinizi yazılı olarak (posta, faks veya Digiturk Yetkili Bayilerimize giderek), E-devlet kapısı üzerinden, https://onlineislemler.digiturk.com.tr/ adresinden, abonelikiptal@digiturk.com.tr adresine e-mail ile ya da 0212 4737373 no’lu Digiturk Müşteri Hizmetlerini arayarak ayrıntıları digiturk.com.tr’de belirtilen yöntemlerle iletmeniz gerekmektedir.

     

    ·     İptal Başvuru Formunu doldurup kimlik fotokopiniz ile (0212) 473 99 99 'a faks gönderebilirsiniz.

    ·     E-Devlet Kapısından (www.turkiye.gov.tr) , güvenli elektronik imza (E-imza), Kimlik Kartı ile veya E-devlet kapısına internet bankacılığı/mobil bankacılık üzerinden giriş yapmanız halinde İptal Başvuru Formunu doldurup sayfadaki ilgili alana yükleyerek başvuru yapabilirsiniz.

    ·     Onlineislemler.digiturk.com.tr adresinden Üyelik bilgileri – Abonelik fesih işlemleri sayfasından talebinizi iletebilirsiniz.

    ·     abonelikiptal@digiturk.com.tr adresine kimlik belgeniz ile birlikte iptal talebinizi iletebilirsiniz. (Abonelik fesih işlemini sadece Digiturk üyeliğinizdeki kayıtlı olan e-mail adresiniz üzerinden yapabilirsiniz.)

    ·     Size en yakın Digiturk Yetkili Teknik Servislerine gidebilirsiniz. En yakın teknik servis için tıklayınız.

    ·     İptal başvuru formunu doldurarak adresimize posta yolu ile gönderebilirsiniz.

    ·     (0212) 473 73 73 Digiturk müşteri hizmetlerini arayarak kimlik bilgileriniz kontrol edilmek koşuluyla iptal başvurusunu yapabilirsiniz.  


  • Vefat eden üyelik iptal akışı nasıl yapılır ?


     Vefat eden abonelikler için üyelik iptali yapılmalı ya da yakınları adına devir sözleşmesi imzalanarak yeni kişi adına üyelik aktarılmalıdır. Vefat belgesi ile birlikte iptal yazısının destek@digiturk.com.tr mail adresine ya da 0212 473 73 03'e, 0212 473 99 99'a fax gönderilmesi gerekmektedir. Bu yazılı kanallara ek olarak iptal talebinizi ekinde Vefat belgesi ile birlikte size en yakın Digiturk yetkili servisine giderek, cihazları teslim edip iptal işlemi gerçekleştirebilirsiniz.



  • Mektup gönderebileceğim adresiniz nedir ?
    Adres bilgileri:

    Krea İçerik Hizmetleri ve
    Prodüksiyon Anonim Şirketi
    Abbasağa Mah. Sungurlar İş Hanı
    No: 45 Kat: 1-2-3  Beşiktaş 34353 İstanbul


  • Yazılı iptal işlemi için gerekli belgeler nelerdir ?

    Nüfus cüzdanı arkalı önlü fotokopisi (Ehliyet, pasaport gibi kimlik yerine geçen resmi evraklar )

    İptal başvuru formu

    Üyeliğe ait güncel cep telefon numarası

    İptal etmek istenilen üyelik numarası veya dijital kart numarası



  • Dilekçe tarafınıza ulaştıktan ne kadar zaman sonra iptal işlemi gerçekleştirilir ?

    Yazılı talebinizin bize ulaşmasını takiben 7. gün yayınlarınız kesilecek olup üyelik iptal işleminiz gerçekleştirilecektir. Takip eden 24 saat içerisinde SMS ile iptal talebinizin alındığı bilgisi sizinle paylaşılır. İptal talebinizi verdikten sonra 24 saat içinde bu SMS'i almadığınız takdirde talebiniz bize ulaşmamıştır ve talebinizi yinelemeniz gerekmektedir. Bu durumun tekrar etmesi halinde Digiturk Müşteri Hizmetlerini (0212) 473 73 73 arayarak yardım alabilirsiniz.


  • Başvuru yaptığım dönemin faturasını ödedim. Ödemiş olduğum dönem için yayın almak istiyorum, başvurumu sonraki fatura dönemine öteleyebilir miyim ?

    Evet. Fatura kesim tarihiniz her ayın 3‘ü olduğundan, içinde bulunduğunuz fatura dönemine ilişkin ücretler zaten tarafınıza faturalandırılmış olup, ayın 3‘üne kadar yayınınızı ek fatura çıkmadan izlemeye devam edebilirsiniz. Eğer ki, başvuru yaptığınız tarihte ayın 3’üne 7 günden az bir süre kaldıysa veya kredi kartıyla taksitli / tek çekimde, ya da yıllık ödeme yaptıysanız, iptal işlemi ayın 3 ‘ünde değil, başvuru yaptığınız günden itibaren 7. günde gerçekleşir.


  • İptal talebi Digitürk’e ulaştıktan ne kadar zaman sonra üyelik iptal işlemi gerçekleştirilir ?


    Başvurunuz sonrasında, iptal talebiniz bize ulaştığında, en geç 24 saat içinde talebinizde belirtmiş olduğunuz cep telefonunuza sonuç SMS’i gönderilecektir. 24 saat içinde SMS’in gelmemesi halinde talebinizin bize ulaşmamış olma ihtimaline karşı talebinizin yinelenmesi gerekecektir. Bu durumun tekrar etmesi durumunda bizimle tekrar irtibata geçebilirsiniz. İptal talebinizin ulaşmasını takiben 7. gün yayınlarınız kesilecek olup 7 gün sonra üyelik iptal işleminiz kalıcı olarak gerçekleştirilecektir. Üyelik iptal işleminiz gerçekleştikten sonra, Digiturk tarafından kullanımınıza sunulan ekipmanları size en yakın bayilerimize iade etmeniz gerekmektedir…



  • Üyeliğimin iptali sonrasında iade etmem gereken cihazlar nelerdir ?

    Üyeliğinizin iptali sonrasında mülkiyeti Digitürk A.Ş.’ye ait uydu alıcısı, kumanda, HDMI kablosu (varsa), scart kablosu (varsa), adaptör (varsa), elektrik kablosu (varsa) ekipmanlarının iadesi ve varsa üyeliğinize ait son faturanın ödenmesi gerekmektedir. Ekipman teslimi için ilgili yetkili servislerin bilgilerini özellikle incelemenizi öneririz. En yakın teknik servis servis için tıklayınız